Tema: Re: klausimas del turbinu
Autorius: Zah
Data: 2010-01-08 13:35:44
Gazuot negazaves glai, joks alkiuninis neisleks, jmj, vat kai stabdysi
pavarom nuo pvz 2,5k iki daugiau tada ir atsilups varztai kurie prie
alkuninio prisuka stumoklio kojale. Pas mane rida 332Kkm, cipuotas, 101Kw
dabar is 81kW, droziu ta varikli kaip reikia, jei ir isleks alkuninis, del
ko labai abejojiu, naujas variklis 700lt svalkese :) O vat p omenesio
atkeliauja vnt20 ir bus pas mane 125kW ir ziuresim kaip alkuninis isleks :D