Tema: Re: ka blogo galit pasakyti
Autorius: Tautis
Data: 2009-12-31 18:05:31
So? Masina per ta laika nevaziuoja? Ar baisu buvo su palaisvejusia vazineti?
:)))

Na as dar du draugus turiu, kurie kartu su manimi masinas atsieme is vw. Tai
irgi keite. Procedura mazdaug tokia buvo. Atvaziuoji paaiskini kas blogai.
Seda meistriukas. Pavaziuoja. Pasako, kad vairo kolonele reikia keisti ir
papraso kita savaite uzsirezervuoti laika keitimui. Atvaziuoji. Isgeri
kavos, atlieki darbus su kompu. Sedi I masina ir isvaziuoji po 3 valandu.

"md" <md@namie.org> parašė naujienų news:hhife3$hg8$1@trimpas.omnitel.net...