Tema: Re: klausimas
Autorius: Tautis
Data: 2009-12-28 21:20:08
Garantinis, bet kartais greiciau paciam tokius sudukus pasikeisti. Ypac kai 
vw servizas neturi turimos detales ir reiktu laukti iki po svenciu. O 
vazineti dabar reikia.

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
news:hharur$6fs$1@trimpas.omnitel.net...
> vis dar garantinis jis pas tave?
>
> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
> news:hhapvc$42s$1@trimpas.omnitel.net...
>> Diagnoze buvo teisinga. Siandien pasikeiciau. Viskas tvarkoje.
>>
>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> parašė naujienų 
>> news:hh5ekh$po5$2@trimpas.omnitel.net...
>>> Aciu, jau radau. Vakar grizus is Klaipedos pastebejau, kad variklis 
>>> sunkiai dirba ant laisvos eigos. Aisku, is karto pamaniau, kad cam'as 
>>> suluzo. Buvau Kaune, kadangi reikejo I vilniu vaziuoti, tai, kad zinoti 
>>> ar galiu vaziuoti is ryto nusiemiau auksto kuro slegio pompa. Viskas 
>>> grazu. Ir taip idomiai, slegis krenta tik ant laisvu (taip apie 12-20 
>>> bar sokineja, nors turetu buti apie 50). Speju bus g410 daviklis.
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų 
>>> news:hh5dpu$p73$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nėra ten schemų, tik detalės....
>>>>
>>>>
>>>> "Tautis" <Tautvydas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:hh5cbm$nu2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Gal kas galetu is elcats.ru istraukti 2.0tfsi auksto kuro sistemos 
>>>>> schema?
>>>>>
>>>>> Aciu padejusiems.
>>>>