Tema: Re: passat B3 amortizatoriai
Autorius: Darienas
Data: 2009-12-22 14:55:42
Kaskada kai reikejo dejau turguj pirktus kakokius vokiskus gal 60 lt uz
viena. Pasikeiciau kaime, kieme prireike vos keliu raktu ir pasidareu toki
samadielna spyruokliu suverzeje is 2 didesniu varztu. Darbo neperdaugiausia,
zodziu turiningai praleidau laika. Labai smagu pasitepaluot kai per ilgai
prie kompo pasedi :). kasko labai mandro det tikrai neverta nebevaziuosi
manau 60k su juo. Antra vertus pazek kaip spyruokles, man nors apart duju
balionu nieko nevezioju, buvo trukusios spyruokles, net prieki. Galui padejo
pakeitimas i naujas ... prieki tarnavo ilgai ir srotine...