Tema: Re: reikia dyzelisto kaune
Autorius: TZ
Data: 2009-12-14 08:42:45
taikos pr, čia kur jau pro vartus į bazę įvažiuot tai važiuoji priešingai iki galo.
ten yra dizelvita ar kaip vadinas. Kiek man ką tvarkė neturiu priekaištų.

Dar yra draugystės g. nuo maximos važiuojant už senukų po kaire puse matosi servisas.
už jo sukam į keliuką ir važiuojam pro angarus tolyn gilyn. kairėn, dešinėn ir vėl tolyn.
kol atsiremiam į angarą kur remontuoja dyzelius. Ten ir taksistai remontuoja.

Sėkmės.

B3 1,9TD '93, 530D '99