Tema: Re: beda su benzino siurbliu
Autorius: servyzo murzej
Data: 2009-12-11 16:44:59
Kai savininkas yra su blogai prisiuta galva ir visishkai nenaudoja bendzyno ir uzsivedineja su dujom tai tie bendzo likuciai bake sudegraduoja iki zhiauriai smyrdancio skycio. Veziau tokio kliento bendzo siurbly restauruot ir netycia pripyliau to susenusio bendzo ant guminio kilimelio. Ploviau viskuo ka tik radau - niekas nepadejo, teko ishmest. Zodz geriau nerauginti bendzo :)

--