Tema: Re: Q:Passato stabdziai.
Autorius: Tautis
Data: 2009-12-05 09:33:58
NM yra isskaiciuojamas dydis ten is keliu parametru, mano atveju nesamones
ten skaiciuoja.

Taciau multimedija jei sugedusi ir neveikia, tai dazniausiai jokie kabeliai
nepades :) O jei nustatymuose esme, tai as nematau problemos ir su kinisku
kabeliu. Pats juk daugybe parametru keiciausi ivairiuose blokuose.