buvo dar su 2.0 su 105kw, be DPF, bet su adblue (pagrinde buvo dedami I audi, bet kazkiek ir passatu buvo su jais). gal ir dabar dar yra, nesidomejau. "RaR" parašė naujienų news:nctnfi$2la$1@trimpas.omnitel.net... Jeigu iki 200k galima pravažinėti be didesnių problemų - tai visai nieko, perkant naują daugiau su juo, tikriausiai, ir nevažiuočiau. O kalbant apie kiek praeitos kartos auto ir senesnius dyzelius - 1.6 77kW ir 2.0 103kW - šitie su DPF eina, ar yra ir be jų? Jie turi kokių naudojimo ypatumų ir kokios pagrindinės išlaidos, maždaug ties kokiomis ridomis? 2016-03-22 23:33, news reader rašė: > On 22/03/16 21:33, RaR wrote: >> O kaip 1.4 TSI? Jeigu važinėti nelabai daug, o mieste nedaug, bet tik >> trumpais atstumais, gal dyzelis neapsimoka? Kaip aptarnavimo kaštai TSI >> ir TDI - skiriasi ar nelabai? Girdėjau, kad anksčiau TSI, ypač 1.2, >> turėjo bėdų su grandinės peršokimu, dabar jų nebeturi? Ten juk kažką >> pakrapštyti, patempti grandinę, reikia visą variklį išimti? Kaip tas >> naujas 1.4 TSI ACT, kur du cilindrai automatiškai atjunginėjami - apie >> jį galimą ką gero/blogo pasakyti? > > Deja apie 1.4 TSI nieko nepasakysiu, nes reikia bent savaite paciam > pavazineti, kad galeciau daryti kokias nors isvadas. 1.2 TSI teko > naudoti savaite pakaitineje Skodoje su 40k rida. Nepatiko, nors > ekonomija galima isspausti panasia i dyzelio, bet tik tiek. > >> Kuo 1.4 user expierience neblizga? Draugas kurį laiką naudojo Jetta su >> 1.4 TSI, tai buvo labai patenkintas. Jis po Volvo dyzelio su DPF nuo 0 >> iki beveik 200k naudojimo rinktųsi tik benzą. Mano patirtis atvirkščia, > > Mano kolega irgi vazineja 3 metai su 1.4TSI, dziaugiasi lygtai. Jetta is > principo kreivas automobilis. Pritaupyta visur iki begalybes. Poto jau > px ir variklis pasidaro. > >> bet aš naudojau toli gražu ne nuo 0, TDI ir dar be jokio DPF, tad >> kažkokių papildomų išlaidų apart dažnesnio paskirstymo diržo keitimo >> nebuvo. O kuro ekonomija lyginant su tuometiniais benzininiais buvo >> juntama. > > DPF papildomu islaidu neprideda (kol juos leidzia ispjovineti). > 2.0 TDI CR dirzo pirmas keitimas kazkur ties 220k. > Kazkur ties 250k prasideda dyzelio "dziaugsmai", bet jeigu apie tai > zinai ir iskaiciuoji i bendra auto TCO tai kaip ir nieko tokio. > > imho momentine kuro ekonomija nublanksta pries bendra auto patikimuma ir > tuo labiau pries islaidas kurias patiri keisdamas automobili. Todel > reikia rinktis toki, kad dziugintu ir butu patikimas ;) >