Na ką, panašu, kad viskas baigėsi gerai. Apžiūrėjus vakuumo žarneles, tarp tų plonųjų kur sujungimams naudojamos, radau dviejose vietose tokias apsitrynusias (vienoj vietoj lietėsi į kėbulą, kitoje į kitą vamzdelį). Nors akivaizdžiai ir nesimatė, kad būtų skylutė, bet užsukus su izoliacija, trauka grįžo į vietą. Reiks važiuot nusipirkt normalių žarnelių ir pasikeist :) Visiems dėkui už patarimus! "donald" wrote in message news:n32m5v$oji$1@trimpas.omnitel.net... Buvo man lygiai tokia pati problema. Priezastis - iplysusi interkulerio slanga. Tokia trumpa, gal kokiu 5-6 cm ilgio. "Remis TD" <studentas007@gmail.com> wrote in message news:n316r8$ve6$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki VW juzintojai, > > Turiu tokią keistą bėdą su Passat B5 '99m., 1,9 TDI 81kW motoru ir > mechanine dėže: pasiekus tam tikras apsukas (apie 2200) važiuojant, bet > kuria pavara smarkiai krenta trauka. Jei išjungi ir vėl užvedi variklį > viskas vėl būna normaliai iki kol vėl nepasiekia ~2200 aps./min. > Juokingiausia, kad taip nutinka ne visada, kartais visą dieną > prasivažinėjo ir nieko, viskas normaliai. Galvojau, kad gal jau čia su > turbina kas nors negerai, bet pas elektriką prijungus kompą, jokios > klaidos dėl turbos nerodo. Gal kam taip irgi buvo, kas čia per BLIATSTVA > TOKIA? Būčiau dėkingas už jūsų pamastymus ta tema. > > Remis TD