Tema: Re: B5 apsukos
Autorius: Remis
Data: 2012-12-09 19:57:12
Supratau :( ka darysi, reiks pirkt originala, nes taip vazinet, ypac kai
dabar slidu biski nepatogu. Kiek kainavo tiksliai nepamenu (rudeni pirkau)
bet kazkas apie 38-40Lt. O kodel manai, kad zvakems kapiec? As siaip niekad
nelaukiu kol jos uzges, palaikau 2-3s ir suku, vedasi is puses apsukos.
Nebent zvakiu kaitinimas ir uzvedus neissijungia, bet ar taip gali but?