Tema: Re: Passat B5+ darbine temeratura
Autorius: taikaika
Data: 2012-02-02 11:11:35
turetu uzkilt iki 90, manau. buvo ir man taip panasiai, kad daugiau 70
nekildavo, o uzmiesti dar zemiau krisdavo. pasikeiciau termostata,
isvaziuosju apktake padaryt mieste ir stebiu, kad temp kyla kyla iki kokiu
70 ir tada pyst pradeda vel krist ir nukrenta iki skales apacios per kelias
s... nuvezhiau i servisa ir nupasakojau problema, o tie tipo nieko nerado.
isvaziuoju is serviso, ogi ziuriu jau viskas gerai. taip ir iki siol
nesuprates likau ar senas termostatas buvo blogas, ar cia koks kompo
gliukas, nes meistrai jungesi prie jo, ar dar kas nors... :))
o salone, beje, nei anksciau pute didele shiluma, nei dabar, kai rodykle
rodo teisingai :)