Tema: Re: PD kuro pompa. Ardoma?
Autorius: as
Data: 2011-10-16 11:25:45
Sveikas, pas mane tas pats buvo, zodziu sistema ten tokia (truputi inete
paklaidziojau), visu pirma issiaiskink ar tikrai per dangteli leidzia, labai
daznai tik taip tarodo, kiek esu skaitinejesis lenku forumuose, jie ardo ir
sodina ant hermetiko, nes jokios tarpines tokiam reikalui pirk nera, nebent
darysi tarpine is ko nors. Dazniau leidzia tarpine tarp pompos ir bloko, jei
ten dar originalas - bus dvi gumines tarpines, jei neoriginalas - bus viena
metaline didesne. Nusiima labai paprastai (4 barztai berods, daejimas
super), as kadangi sedziu uk, nusipirkai pompa is ebay uz 40 svaru ir
tarpine uz 10, pasikeiciau ir dingo bedos. Jei domina daugiau
kazkas -klausk. Beje tos pompos ir 1.4 ir 1.9 tokios pacios, turiu pora
geresniu puslapiuku bet darbiniam kompe, jei domina imesiu linkus is kur
pirktos tarpines ir t.t.  Pas mane seat ibiza 2003 1.9 TDI PD, 74 kw, bet
skaiciau, kad man tiko ir 1.4 pompa.

Regards.

Vytas.