Tema: Re: Blogai vedasi siltas Passat B3 1,8 mono
Autorius: Arj
Data: 2011-10-13 15:35:05
jei nelystu yra taip:

1 daviklis - I variklio kompa (greiciausiai bus melynas)
2 daviklis - I skydeli kaip variklio temperaturos daviklis (skydelui/kompui - atskiri davikliai su
skirtingom charakterisktikom eina);
daviklis ant radiatoriaus - ijungia ventiliatoriu
ka veikia dar vienas daviklis - nepasakysiu - gal tikrina ar apskritai atifrizo yra :)

"Mindaugas"  parašė naujienų news:j74q1p$39b$1@trimpas.omnitel.net...

Tai va ir bandau issiaiskinti kokia funkcija atlieka man zinomi 4 davikliai:
1) ant flansho virsutinis melynas (neseniai keistas);
2) ant flansho virsutinis ruzavas (praeita savaite keiciau);
3) ant flansho apatinis juodas (nekeistas nuo masinos pirkimo ~ 8 m metai);
4) daviklis ant radiatoriaus (nekeistas nuo masinos pirkimo ~ 8 m metai).