Tema: Re: Passat B4 ABS ir rankinio lemputes
Autorius: Osia
Data: 2011-07-04 16:02:26
Pas mane golpe taip buvo: ABS lemputė kartu su rankinio degė tada, kai buvo
nutrukęs daviklio laidas. Tiesa, kai fiškės laidelis buvo nutrūkęs
(neatsimenu kuris - juodas ar rudas), degė tik ABS lemputė. Manau, kad kai
nėra jokio kontakto iki ABS daviklio, dega ir rankinio lempecka, o kai nėra
tik varžos - dega tik ABS lempa.