jei 1Z, tai gali glušint ramiai, sklendžių jokių nėra On 05/02/2011 04:53 PM, rokis wrote: > Dainiusai, o sitam modeliui sita eko galima uzglusinti? Kazkur praleidzia > dumus tas vamzdelis :( > Ir ar yra situose varikliuose , oro paemimo kolektoriuje kokia nors sklende, > kuri darinetusi tam tikru metu? Nes pastebejau ,kad variklio garsas kartais > pasikeici. Atsiranda toks primenantis kriokima :D . Siaip toki idomu garsa > teke girdeti daugelyje pasatuose su TDI motoru. > "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message > news:ipkajo$aim$1@trimpas.omnitel.net... >> kiek matuoklë rodo treèia pavara, 3krpm, gazas dugnas? >> >> >> On 05/01/2011 09:44 PM, Arnas wrote: >>> 1.9 tdy 66kw, 1996m nu nevalina juodai. Motore klaidu ner, oro matuokles >>> parodymai keichias, absoliutinis slegis prie 2000rpm buna 1.2bar, prie >>> 3000 ar net daugiau max uzhkyla iki ~1.9 bar, tai taip ir jauchias kad >>> prie 2000rpm ishvis nevalit nors turetu. >>> Skyliu berods nera, shlangos jokios atrodo nenusimovusios, buvo ish oro >>> filtro kazhkoke shlangute nusimovus bet ja uzhmovus atgal nieks >>> nepasikeite, o uzhkimshus ja ishvis net su laisva pavara sunkiai apsukos >>> kyla, ten kazhkas su EGR susije tikriausiai? Oro srauto matuokles >>> duomenys keichias berods normaliai, kai daugiau baru didesny ir praejusy >>> srauta rodo, matyt jin gera? tai kas gali but cia uzhlinke? turbas? >> >> > > >