aš pirkau po 160Lt berods FEBI, taijau trys metai artai keturi, viskas OK. Dėl restauravimų - kaip papuls. Nes paskui dažnai pareina bazaras "nesivairuoja", "šūdas pakaba vairas neatsisukinėja" ir panašiai. On 05/05/2011 01:36 PM, Stork wrote: > Galiniai sailenblokai po 130ar 160Lt vienas kainavo didmenine kaina pavyko > gaut (LMI) > Orginalas kazkada domejaus ar tai 300 ar tai link 500Lt uz vieneta. > Is apatiniu svirciu kazkurios nerestauruojamos yra (norejau irgi > restauruot). > O verta neverta-reik ziuret kainas ir suteikiamas garantijas. Man > apsimokejo, nes uz restauravima dvieju "kaulu" sumokejau 100Lt, kai LMI/TRW > buciau paklojes ~300Lt. > > "Edgaras"<edgaras@inturbo.lt> wrote in message > news:ipsa4f$mfn$1@trimpas.omnitel.net... >> Kad tu sailentø kainos biðki kosTmosas, verèiau supresuot ávores po >> 60lt/vnt >> >> Verta restauruoti ðarnyrus? Ar geriau sudëti LMI/TRW cielas svirtis ir >> pamirðt kuriam laikui? >> >> "Stork" wrote in message news:incejj$17v$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Aciu >> Man apatines prieki (galvos neduosiu kirst, bet lyg LMI) laike koki 90kkm. >> Gale tai ten sailenblokai ir viskas-tuos igi teks jau keist. >> >