Tema: Re: Q: touran papildomos sedynes
Autorius: Arturas M
Data: 2011-03-10 18:49:50
Tikrai taip, kažkada skaičiau rusų saituose įdėjimo aprašymą, tai nėra
paprastas procesas. Beje, kam tau jos ? Pas mane jos yra, bet naudos iš jų
tai labai jau nedaug, kelis kartus vaikus vežiau... Suaugęs ilgai ten
neprisėdės, o ir jas naudojant bagažinės tūris tampa nykstamai mažas...
--
Arturas M.