Tema: Re: ABS lempute
Autorius: Levas
Data: 2010-12-18 13:00:12
matyt shuda keite. Man per 8 metus VW eksplotacijos tik karta uzsidege ABS lempa del daviklio kaltes- gedimas: nutruko plastikinis laido laikiklis ir laidas nusibruzino i padanga. Sulitavus ir suizoliavus viskas toliau puikiausiai veikia.

Holo daviklis teoriskai neuzmusamas. Nebent paduoti neteisingas itampas, dauzyti ji plaktuku ar kaitinti atviroje liepsnoje. Dar buna, kad magnetelis prisitraukia metalo drozeleliu ir rudziu, taip uzkimsdamas magnetini srauta. Bet cia tik nuvalyti reikia... :)

--
Bye, Levas