Tema: Re: VW ADY 2.0 saltas variklis gesta
Autorius: -tulis
Data: 2010-12-17 16:21:12
pas mane yra dujos.... 3 karta, koltec necam :( visa pries istore prasidejo,
kai pakeiciau pagrindini dirza ir degima pastaciau is akies/testavimo
budu.... kol viena diena sugalvojau, kad reikia rimtai pastatyti ta degima -
pastate prisijunges kompa irt sukinejant paskirstytoja - sukinejau ten
kokius 4-5 kartus, sako va buvai nepataikes 3 laipsnius kas mazai ka
reiskia.... po viso to kaip ir niekas nepasikeite, trauka praktiskai ta pati
liko... tuo paciu metu sako va pas tave kai veikia ant duju tai meta lambda
zondo klaida, tipo kazkas ne taip su dujom - dave ten savo draugelio nr.
nuvaziavau, patikrino, pakeite viena vakumo slangute (ne duju) pamatavo CO
(?) tipo viskas ok... po to puse dienos vaziavo normaliai ir vakarop
prasidejo - kai tik salta, tai gesta ir viskas + islindo dar vienas
gliukas - pacios dujos persimeta i benzina ir kartais to nepastebi :(  zinau
kad ta 3 karta koltec viena is blogiausiu, tai net nezinau kur ieskoti
slieku :( taip atrodo kad kazkokia koltec rele nesudirba - nes ijungi dujas
klaksi klaksi ir neisijungia, perjungi is naujo buna ok...
 o kaip gali buti susijes vaziavimas saltu varikliu benzinu ir reduktorius ?
nes pas mane gesta taip pat vienodai ir ant duju ir ant benzo
 o kokios pas tave dujos ? IV ? kiek ryja.... ? galvoju ar verta isideti tas
naujas dujas ar pigiau nusipirkti nauja masina ir si karta tikriausiai
dyzeline :)