Tema: Re: Golf III gesta ant zemu apsuku
Autorius: Levas
Data: 2010-12-14 21:30:54
nu esme tokia, kad varikliukas neturi jegu pasukti sklende. Todel ECU bando duoti daugiau elektros. Tada pramusa varikliui prota, jis per daug pasisuka ir per daug apsuku. ECU pamasto, eeee, per daug apsuku, sumazina apsukas ir elektromotoras nesisuka, o spyruokle grazina. Variklio apsukos krenta. Ir taip be galo....

O del sukilimo- pas mano golfa greitis nustatytas rodos 750 apsuku prie karsto variklio ir sis skaicius nesikeicia. Tai uzprogramuota. Jei lieka daugiau, tai gal uzsiterse ir oras prasiverzia kur nors? Paprasciausiai ten prisirenka tokios smalos, kuri trugdo graziai ten darinetis. Dar ir oro filtro bukle turi itakos. O dar- karterio alsuoklis kaip ne keista.

Bet cia galioja toms masinytem, kur elektrine sklende. Senesni modeliai padaryti paprasciau.

--
Bye, Levas