Tema: Re: Skoda Oktavia/Superb
Autorius: Arj
Data: 2010-12-09 17:01:13
cia specialiai tiems kurie nori "dideles aukstos klases auto uz pigiai".
Saip superbu "auksta klase" labai gerai jauciasi ant nuvertejimo - vertinant 3 metu auto,
pardavime yra superbu uz maziau nei 50% pradines kainos su mazom ridom (30-50kkm, su didelem ridom kazkaip pardavime
nesimato), tuo tarpu octavios su 150-200kkm rida uz ~50% kainos iseina kaip karstos bulkutes, ir ju kazkaip su mazom
ridom pardavime negausiai (ta prasme maziau uz 80kkm)