Tema: Re: Q: B3 stabdziu problema
Autorius: Driven
Data: 2010-11-06 10:43:03
Pas mane toks pat variklis tik Golfas. Turiu itarima, kad pas mane irgi
membrana. Nes spaudant pedala variklis reaguoja. Ir pedalas palyginus
kietokas ir daugiau susileidzia nei iprastai. Ir dar seniau budavo dregnu
oru pirmas stabdymas labai silpnas ir pedalas labai kietas, bet dabar rudeni
kazkaip nepastebejau, dar to nebuvo.