Tema: Re: Q;Variklio pagalves.
Autorius: Levas
Data: 2010-10-23 10:29:40
nu pakeiciant skysti reikia gal ijungti smegenius. Atjungti bet kur apacioje ir palaukti. Termostatas gal uzdaro tik tekejima is variklio i radiatoriaus virsu, tuo tarpu atgalinis kelias visiskai atviras. O kadangi pas kogero visas masina yra ivairus papildomi alsuokliai ir plonos zarneles kitiems irenginiams sildyti, tai oras puikiausiai patenka per atsukta isipletimo bakeli.

Jei ispilsi sena atifryza kur nors neteisingai, tai busi prakeitas.

--
Bye, Levas