Tema: Re: Golf IV dyzeliniai varikliai
Autorius: Levas
Data: 2010-08-09 21:16:24
1997 metu laidos, pirkau ar 4 ar 5 metu senumo.
Rodos 1.59 litro variklis. "Verstas" variklis- zvakes i vairuotojo puse. Didele misle man sitas variklis. Stabdziai jau rodos 4 golfo, oru ausinami.

3 durys.
Kebulo stovis: puse velnio. Galinis dangtis ok (be rudziu), priekinis dangtis jau stiprokai rudija, bet dar nelabai matosi. Abu sparnai priekiniai keisti pries kokius 3 metus, bet jau biski rudija (nors buvo daroma "kaip sau"- su graveksu ir smala). Vairuotojo puses dureles biski, o ta vieta kur statosi donkratas stipriai parudije (bet ne kiaurai)- ji ten buvo deformuota. Desine puse be rudziu. Galiniai sparnai be rudziu. Dugne kur buvo kabinta i kazkoki kelmeli isrudijo, bet prie pora menesiu uzvirinom.

Vagcomas klaidu neranda.

Dauzta. Pats asmeniskai dalyvavau avarijoje :) Pagalviu nera- issprogusios ir isjungtos. ABS veikia, vairo stiprintuvas. Daugiau navarotu nera, nebant sitie:
http://www.vabolis.lt/2010/05/24/led-stop-zibintai/ (tik vienas padarytas)
http://www.vabolis.lt/2009/03/09/automobilistas-ledinis-gabaritas/

:)

Yra vaziuokleje jau nedideliu bilduku, nors pakeiciau sarnyrus (senai jau), visus amortikus (nesenai). Gale gumos jau silpnokos.

Parduodama bus kai atvaziuos naujas masiniukas (ant dienu), ant 10 metu jaunesnis. Dabar ji toliau naudojama vaziuoti i darba. Nu dar i soda :) (max 30km nuo Kauno).

--
Bye, Levas