Tema: Re: audi 1.8t kuro pompa
Autorius: Alexander
Data: 2010-08-08 21:30:52
Ten ziurint, ka reik daryt. Man dare visas operacijas, nes gaudau toki idomu
bug'a savo E46. T.y. kad buti visiskai tikram, kad ne siurblys kaltas. Pasuk
paklausk, gal pigiau padarys.
Dabar supratau, ka nori padaryt su kuro sistema. Bet tas auksto slegio
siurblys Audi 80 ir pan. statosi i toki atskira bakeli, kabanti ant dugno.
Kabinsi ji?
Zodziu, manau, kad dar daugiau problemu, nei naudos prisidarytum zaisdamas
su jais. Be to, kai jie pradeda pareidineti, slegis ten nekrenta, ateina
diena X ir jiems sikna.