Tema: Re: VW passat 2003 kondyskes kompresorius
Autorius: daryuz
Data: 2010-07-27 20:59:36
2010.07.25 23:16, Stigas rašė:
> Dar tik varysiu.. o naujas kompresorius artiesiog remontavo?

naujas kosmosa kainuoja, o srote kazkada, kai uzgiedojo 450 uz 99 m.,
tai nusipirkau uzkirsta ir pats pasikeiciau centrine asi (buvo nueje
slicai). Kainavo 50 lt.
Idomu kas tam kompresoriu gali but nutike, vidine konstrukcija ten gana
paprasta, ner kam labai gest, nebent sankaba butu nuejus kazkokiu
stebuklingu budu...