Tema: Re: kaip "nugesinti" ABS lempute ir beep'inga
Autorius: Levas
Data: 2010-07-09 19:33:51
sitas chujatigalnykas tai visas ABS su kompiuteriuku, kompresorium, klapanais ir slegio kaupykla (pastaroji gali snuki isnesioti jei "neiskrausi").

Pagal dizaina toks pats mano 3 golfe.

Kadangi tai _NEPRIKLAUSOMA_ sistema pilnam komplekte, didele tikimybe, kad jums nereikia tokio pat modelio su tokiais pat skaiciukais. Todel reikia galvoti apie sito daiGto pakeitima funkcionaliu analogu.

Jums reikia eiti i srota, ir jamti visa ABS krakajoba kuris jums tiks fiziskai.

Taciau jei nusiskaitytu klaidu kodai, tai butu galima suzinoti kas visdelto blogai tiksliau: kompresorius, klapanai ar tik tai daviklis ar laidas.

Ir nereikia atmesti elementariu problemu- mano ABS is viso neatsiliepinejo i kompa, ir dege lempute (ir aisku neveike). Gedimas- primityvus ir paprastas- sitas ABS prietaisas turi nepriklausoma maitinima ir jo zemes laidas (power, o ne informacinis) paprasciausiai atsijunge. O net keli "musu kaimo" meistrai buvo pakele rankas ir pasakojo baisias istorijas apie ABS nereikalinguma.

--
Bye, Levas