Tema: Re: 1.8T new beetle
Autorius: lj
Data: 2010-05-05 20:17:30
Pas mane buvo panasi beda (variklis analgiskas).
Pajutau, kad nustojo veikti veikti vienas cilindras ir nuvaziavau i servisa
keisti zvakiu. Pakeitus zvakes situacija nepasikeite, tai pajungem aparata
prie kompo  ir pamatem ta pati "cylinder misfire". Idomiausia buvo, kad
cylinder misfire klaida rode vienam cilindrui, o realiai neveike kitas. Taip
kaitaliojom zvakes valanda laiko, kol galu gale paaiskejo, kad sugedes
"uzdegimo stiprintuvas" a.k.a. ignition amplifyier. Tai toks Intel Pentium
dydzio daikciukas prisukamas dviem varzteliais ir kainuoja apie 280 Lt.
Pakeitus problema dingo ir nereikejo zvakiu keist. Tuo paciu ir kompas
pradejo rodyti kaip priklauso :-)