Tema: Re: Salone traskesys kol saltas variklis
Autorius: Andzej
Data: 2015-01-12 09:01:08
Kadangi atšilo šiek tiek, tai garsai dingo, nebuvau pakeles masinos, bet
stai ka apziurejau savaitgali:

Patikrinti purkštukų grįžtamosios prie nulinės temperatūros, ok? :
1 - 6ml
2 - 6ml
3 - 9ml
4 - 6ml
5 - 5ml
https://drive.google.com/file/d/0B9mAgA1g6x9mYzVvSEluZ01TX0k/view?usp=sharing
Suneramino du dalykai:
1. Pagalvė viršutinė keistai atrodo, gal čia dėl jos tas garsas atsiranda?
https://drive.google.com/file/d/0B9mAgA1g6x9mUmdNUmVxU3VqTU0/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B9mAgA1g6x9mNGNRNWpVeW1RQ2M/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B9mAgA1g6x9mM3BSd0V2d1kyaTQ/view?usp=sharing

2. Iš penkto purkštuko kuro spalva yra tamsesnė. Visų kitų vienoda šviesi.
Bandžiau fotografuoti, bet manau nelabai nuotraukoje pasimatys skirtumas
(pirmoje nuotraukoje taip pat matosi tas patamsėjimas). Šioje nuotraukoje
žiūrėti į dešinio ir kairiojo švirkštų turinius:
https://drive.google.com/file/d/0B9mAgA1g6x9mWTJaNkhteHhlQ1k/view?usp=sharing