Tema: Re: Volvo dalys
Autorius: news
Data: 2014-07-22 09:02:56
"Andzej" <andzejaTRINTI@rambler.ru> Wrote in message:
> Manau tave apgavo, ten tikrai ne oem, va kiek kainuoja oem:
> http://www.h4.lt/search.html?article=31329980&sort___search_results_by=final_price&smode=A
>
> http://www.carcats.ru/list.php?id=NzY5OTMyMjY=&num=61&title=%CF%E5%F0%E5%E4%ED%FF%FF+%EF%EE%E4%E2%E5%F1%EA%E0+15%22%2C16%22%2C17%22%2C18%22+V70
>
> Tikriausiai tau idejo kinija uz brangiai...  :(

Kad apgavo cia faktas,
ten viskas pas juos "OEM", originalai ir
 t.t.:D Keiciau traukes galines. Sakau kas per gamintojas tai
 saltu veidu isbere OEM-originalas, kaina 25lt nesieke... :D
 kadangi kitur tikras kinietis tik pora litu pigiau kainavo
 pasikeiciau, jau buvau su "patirtim" jei butu kaip uz OEM
 uzsiprase buciau pasakes ne aciu.