Tema: Re: REQ: reikalingi ratlankiai R16 ir ¾. padangos 205(215)/55/R16
Autorius: vaidas100
Data: 2013-11-11 15:08:55
On 2013.11.11 14:15, Tony @ wrote:
> paieskomi geros bukles daiktai, svarstomas ir nauju pirkimas.
> ratai turi tikti ant volvo v70II D5 '04, ET~49, pageidautina lieti.
> ¾ieminìs padangos vidutinio brangumo, ne mink¹to mi¹inio.
>
> pasiulymus prasom i emaila.
> dekui.

Galiu perleist Lassa Snoways Era 205/60/R16 4 vnt.
Labai padorios padangos su ~5 mm protektorium, nei gumbų, nei kokių kitų
pažeidimų.
Mane jos nervina, kad yra kietokos, o aš pripratęs prie minkštų.
Negaliu apsispręsti ar pasilikti jas kaip vasarines, ar pardavinėti... :)
Dabar sumontuotos ant mašinos tai galima pasitikrint ar nemuša per vairą
ir ar neūžia.

Vilniuje
868230027

Gal kokie 222.22 Lt? :)