Tema: Re: Atsiprasau del Volvo
Autorius: Gailestis
Data: 2011-04-19 12:17:08
Del dezes, tai vaziuoja puikiai, pavaros visos 4 veikia idealiai, kaip
senais gerais laikais, tik meta pranesima: Transmision service required,
pasijungus kompa sako, kad deze "wrong type", todel manau reikia pririsimo,
o Serge Fino klausiau, ar jis gali ta pririsima padaryti, jei ne, tai kas
gali ir ta informacija naudinga mums visiems.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 6053 (20110418) __________

http://www.eset.com