Tema: Re: V50 dyzelis nuo 2004m.
Autorius: Fester
Data: 2011-04-01 15:12:57
Pas mus darbe trys tokios Volvo V50. Dvi 2005 metu ir viena (mano) 2006.
Visos su 1.6 dizeliais. Nuomone susidare, kad V50 yra didelis sh.... Buvo
pilna gedimu (visoms) dar iki 150 tukst km, kas tikrai neturetu buti. Visos
turejo problemu su turbinom. Turbina tiesiog nustoja veikusi ir reikia
isjungti ir ijungti varikli. Maniske taise gal tris kartus del sitos
problemos. Dabar visos pravaziavusios apie 200 tukst. km. Viena netraukia
(turbut del turbinos problemu), kita varvina tepalus (kazkur tarp variklio
ir greiciu dezes), maniske turi problema kuro bake: jei bake like apie 10 ir
maziau litru vaziuojant i kalniuka be jokio perspejimo uzgesta . O kai taip
pasidaro netgi uzpilus pilna baka degalu, vien tik su rakteliu neuzvesi.
Nelabai malonu sustoti kazkur greitkelyje ir laukti uz tvoros (o jei dar
lyja) kol atvaziuos tech. pagalba.

Esu sau prisakes, kai pirksiu sau masina volvo, o ypac V50, nebus sarase.