Tema: Re: Volvo S80 antros kartos +/-
Autorius: Herkus
Data: 2011-03-17 22:30:52
Nu cia biski diskusija ne i ta puse. Klausimas - kuo BMW/AUDZI panasios
klases ir KAINOS pranashesni uz S80. Ir mano mintis buvo, praktiskai
niekuo. Kas priestarauja - idomu butu isgirst tuos konkrecius argumentus.

Visokie ten valina nevalina px, nes retas kuris pastoviai spaudzia
maximuma vistiek. O va kas liecia patikimuma, kokybe ir komforta tikrai
idomu.

O pardavimu statistika nebutinai atspindi kokybe gaminio. Marketingas,
vadybininkai Zhilvinai, prestizhas ir t.t. svarbesne vieta uzima cia.