Tema: Re: Saab 9-3, kokios nuomones?
Autorius: Eyjafallajokull
Data: 2011-03-08 09:59:33
Turiu jau pora metu toki saab 9-3, 2.2 TiD 2001.11 - matomai jau prie
gaminimo pabaigos.
Gal del to, o gal siaip pasiseke, masina neturi jokiu bugu, elektronika
negrybauja - nu gal tik CID keletas pixeliu nerodo :)
Kazkokiu mechaniniu gedimu  irgi nebuvo. Pakaba irgi nustebino, pirkau
tvarkinga, nesenei tikrinau, tai po 25 kkm dar nelabai yra ka remontuot,
viskas kaip ir OK. Per laika kol turiu, keiciau tik tepalus ir viena granata
ir akumuliatoriu. Sitas bestija brangus, bo pagal kataloga 100 Ah
Siaip konfortas dziugina, pusiau odiniai kreslai, klimato kontrole,
kruizkontrolas, gamyklinis audio taip pat padorus.
Mieste ziema kuro sanaudos arti 10, bet uzmiesty vasara ~5,5. mane tas
dziugina.

Kadangi SAAB kaip ir dziugina, pasitaikius progai uz gera kaina nusipirkau
9-3 II  2004.9 su tuo paciu 2.2 TID. Puikios komplektacijos ir ridos, tiesa
dauztas kazkiek.
Dabar remontuojamas.
Taigi ne uz kalnu tas metas kai pardavinesiu senesniji. Zinoma tavo
numatytas biudzetas su mano lukesciais, bent kol kas prasilenkia - noresiu
min. 9klt. o gal pradzioj ir daugiau. O toliau, tai kaip seksis :)