Tema: Re: bedos su XC90 pavaru deze
Autorius: Serge Fino \(SCC\)
Data: 2010-12-04 21:29:46
1. GM deze remontuojama, bet labai sunkiai, keiciant neviska remontas iseina
~2500 lt jei pasiseks paleisti ja.
Keiciant viska iki smulkmenu darbas be dezes nuemimo/pastatymo `2500 lt +
butinai naujas hidroblokas (smegenys) 2300 lt + nuemimas pastatymas + raty
suvediamas.
Deze tinka nuo S80 T6/2.9, srotines 2000 - 3500 lt kaip pasiseks susirasti.
Paziurek tepalo lygi, paziurek ar antifrizas nepapuola i dezes ttepala bet
jei jau diskeliai buksuoja - liudesys.
apsimoka vezt i LT, trala galima paorganizuot. Vokietijoj - tukstanciai
euru.
Kaip sakoma jei nori volvo automato - nepirk volvo...
Reikes jungti prie volvo irangos kad  isvalyti klaidas is smegenu
universalus prietaisai jos nepaims. Jei durba su VAG nemanau kad bus lengva
su volvo, viskas kitaip, bet nieko nera neimanomo.

sekmes!

Serzas - SCC