nestiprus as irgi, bet kiek susiduriau su volvo toks jausmas kad gamino ne svedai o japonai...jeigu pakeitus tokiam paciam veidrodeli - reikia ji "priristi" prie auto kompo....tai nenustebciau kad ir pakeitus kolonele reikia kazka "paraisioti" ... siaip nuvaziavus i sostena (bent jau vilniaus) man daug ka geranoriskai paaiskindavo, bent jau kur lik "judeti" "Gailestis" <gailestis@gmail.com> wrote in message news:i9405u$fqa$1@trimpas.omnitel.net... > Protingieji Volvo guru, padekite atsakyti i klausima, kas galejo nutikti > automobiliui Volvo XC90 2004m. T6, amerikonas, kad pakeitus vairo kolonele > (srotine) atsirado pranesimas, kad Anti skid system temporary off, > pavaziavus kelis simtus metru, pasikeicia i Anti skid system service > required. Nuvaziavus pas kompiuteristus (nestiprus su Volvo) buvo > paaiskinta, kad reikia listi taip giliai, kur ju technika ir kompetencija > nenesa. Beje, galinis tiltas neisijungia irgi. Ar gali buti, kad sito > priezastis nevienodai nudilusios padangos priekyje ir gale? Koks rysys > tarp koloneles keitimo ir klaidos atsiradimo- atsitiktinumas ar yra koks > nors paaiskinimas? Dar galiu pasayti, kad si problema buvo atsiradus pora > kartu po ratu suvedimo, bet 150 km uzmiestyje ir ji dingdavo. Dabar > nedingo ir po 10000 km. Labai aciu uz visus pasamprotavimus sia tema, nes > gal but tai uzves ant teisingo kelio. > > P.S. Pasiulymas apsilankyti Sostenoje butu kaip pats paskutinis is visu > svarstytinu variantu, nemyliu as ju :) > > __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus > signature database 5527 (20101013) __________ > > The message was checked by ESET NOD32 Antivirus. > > http://www.eset.com > > >