Tema: Re: Volvo XC90 problems
Autorius: Suomis OOOO
Data: 2010-10-13 14:15:44
nestiprus as irgi, bet kiek susiduriau su volvo toks jausmas kad gamino ne
svedai o japonai...jeigu pakeitus tokiam paciam veidrodeli - reikia ji
"priristi" prie auto kompo....tai nenustebciau kad ir pakeitus kolonele
reikia kazka "paraisioti" ...
siaip nuvaziavus i sostena (bent jau vilniaus) man daug ka geranoriskai
paaiskindavo, bent jau kur lik "judeti"