Tema: Re: V40 +-
Autorius: VE
Data: 2010-08-24 10:25:59
Pas mane S40 '97 m, 103 kw irgi.
Dėžę remontavom (nesijungdavo atbulinis, remontas atsiėjo kapeikas) , nors
spidometas rodo ~95000 ir tikiu kad gali but tikras - prieš tai buvusius 2
savininkus pažįstu ir žinau kiek jie važiuodavo. Neaišku tik keli metai
užsienyje.
Dėl sąnaudų - tikrai nemažos. Austostradoj ~ 130 (+ šiek tiek ne
autostradoj) berods virš 9 ltr buvo. Mašina pakrauta (atostogos !), ale
vistiek gal daugoka ? Kiek tau ima degalų ?
Šiaip ką surašei, viskam pritariu :)

P.S. gal kam nors reikia S40 ? Parduodu, nes man kaimiečiui per žema, žiemą
vargau, nes ~ 200 m nevalomo kelio .... Kiek tokia verta ? Jei ką -
Vegys@yahoo.com arba +37069878498

VE