Tema: Re: Antras raktas
Autorius: kaiser
Data: 2010-07-19 09:25:38
Bet turbūt juk galima veikiantį čipą perkelti į kitą ruošinį, ar ne? Nes pas
mane tai viskas sėkmingai veikia kol kas, tiek kad baigia metalinė dalis iš
plastmasės išlūžti.
O ir SCC +/- 200 lietuviškųjų piginų kaina minima. Tad 1000 Lt. daugokai
atrodo.
Beje, čipas pats sau atskirai gyvena plastmasinėje dalyje, ar jį dar kažkaip
prijungti reikia prie metalinės rakto dalies?