Tema: Re: Volvo parsidave
Autorius: bronxitas
Data: 2010-03-30 12:56:26
o apie stasio servisa ash susidariau savo nuomone... po variklio perrinkimo
man ant 100km valgo ~10L priesh tai (7,5-8,5)
ir tavo fraze "Va vazinesi pigiai" nepasiteisino.
stasys geras zmogus ash jam savo mashina patikiu, tik jis kazkodel nutyli
esminius gedimus o pasako tik einamus

"Serge Fino" <fino(trint)@scc.lt> parašė naujienų
pranešime:hosf2j$a3t$1@trimpas.omnitel.net...