Tema: Re: 9-3 Aero 2.0 Turbo su automatu
Autorius: munia
Data: 2010-03-15 19:30:53
meska, kaip su tavim susisiekti ? gal gali brukstelt i ramuunas eta yahoo,
buciau dekingas.
vat mane tas automatas labiausiai ir neramina - pagal gamintojo pateikiamus
tech. duomenis labai sumazina ir performanca, ir ekonomiskuma... as zinoma
ne drageris, tai pirmas punktas dar so so, bet antras kazkiek aktualesnis,
nes duju statytis nesiruosiu :)
Piliakalnis kaina smarkiai numuse - tai vat ir idomu, kas per priezastys ir
gal kazkas turi tikslesnes info apie si konkretu varianta...