Tema: Re: Saab 9000 +/-
Autorius: dr.Amber
Data: 2010-01-11 20:07:17
On Mon, 11 Jan 2010 14:45:42 +0200, Serge Fino wrote:

> Pjezo - vel klysti. LPT turi silpnesne spyruokle, todel sparnuote lengviau
> issisuka ir masina turi mazesni turbo laga.

Čia tu neteisus - turbina ta pati, WG aktuatorius tas pats. Nebant epc
meluoja :)
o va apie wg spyruoklės įtaką sparnuotės įsisukimui tai galima plačiau?
mano kukliu supratimu -  silpnesmė spyruoklė ->anksčiau atsidaro wg->
mažiau įsisuka sparnuotė. Rezultate neturim "turbo kick" ir todėl atrodo
kad nėra lago, bet iš tikro mašina tiesiog nevalina visą laiką, o ne tol
užsipučia turbina kaip fpt atveju :)