Tema: Re: 5 begis su mygtuku 740
Autorius: Pavidalas
Data: 2009-07-16 15:06:42
vistik itariu kad 4 begio switchas, nes suradus pozicija mygtuka uztekdavo
lengvai spustelti ir suveikdavo.
kiek guglinu tai radau tik viena aiskesni paveiksliuka:
http://images.kapaza.com/photoslarge/18700000/18757597.jpg
cia matosi kontakciukas is po rankenos, kazi ar jis tik is virsutinio
mygtuko ar cia is visos "grandineles" t.y. 4 begis + mygtukas?...
ir radau kaip pars switchiukas atrodo:
http://www.swedishautoparts.com/shop/catimages/1324496.0.jpg
tik kur jis dar paslaptis..