Tema: Re: comm.saab9-3aero`00
Autorius: DPi
Data: 2009-07-14 13:33:49
siaip jei sneketi apie belgija, tai ji pagal teritorija perpus mazesne negu
lietuva, nors tenai
ir ~10mln gyventoju. Kiek pastebejau ridos masinu is tenai nedideles (vezeme
gerais kiekiais,tai kazkokia statistika galiu padaryt). Ne visi tenai
vazineja pastoviai su masina, kai kurie i darba su dviraciu ar greitu
traukiniu. Tik kad ne visi belgai tvarkingi. Is apacios (Volonija) kur sneka
prancuziskai, masinos nera tvarkingos. O jei perki is Flandrijos
(Olandu zona, daugiau prie juros) tenai buna tokio stovio kad Voketija
`otdyxaet v storonke`