Tema: Re: s40 '98 priekinio bamperio apacios
Autorius: acc
Data: 2009-05-12 17:45:00
Pas mane ta pati problema tik desinej pusej, buvau labai inikes i paieskas,
taciau niekur negavau praskambinau n skelbimu ir visus zimomus kauno srotus
pravaziavau. Uzskukau i sostena tai pasiule uz 80 lt + dar reiktu palaukt
kol atves.  Bet kito varianto nelabai matau kaip tik uzsakyt pas juos.......