Tema: Re: del S70
Autorius: Alexander
Data: 2009-04-30 17:22:21
niu ka, suzinojau kad masina buvo ne visai paskenduole, bet i salona buvo
vandens pripilta, pagal info vandens buvo pripilta iki pedalu.. masina buvo
palikta su atidarytu langu is keleivio puses ir per shtorma pririnko i
vidu... kokios pasekmes gali buti?

pav mano oshvis vazineja sau su golfu 3 dyzeliniu jau dvejus metus, Golfas
buvo irgi paskenduolis, bet iki siol problemu ner nei su elektra nei su
varykliu...