Tema: Re: 850 kuro siurblys
Autorius: Linas S.
Data: 2009-04-17 13:03:22
Pasikeičiau siurblį, nes ten visgi jo problema buvo. Nupirkau ScanTech.
Nežinau, ar aš blogai jį įdėjau, ar ką, bet ūžia jis beprotiškai garsiai.
Kol variklis neužvestas, lauke per kelis metrus girdisi. Kažin, ar čia
taip turi būti?

Linas

--
Pažangi „Operos“ el. pašto programa: http://www.opera.com/mail/