Tema: Re: Rekomenduokit "universalų" auto-servisą Panevėžy
Autorius: Tomas M.
Data: 2013-01-09 11:59:22
Dekui

uz info

tomas

"kaiser"  wrote in message news:kcj6g2$m2i$1@trimpas.omnitel.net...

Nepatiko Autecha... Viskas užtruko beveik dvi savaites, nes buvo pradėta
ieškoti bėdų ten kur jų nėra, vėliau teisintasi kad daug daug darbo. Per
tą laiką buvo pakeistas pilnas diržo komplektas, alyva su filtrais ir
antifrizas, bei nuimtas galvos dangtelis ir išimtas įsiurbimo velenas.
Susidariau įspūdį jog arba norėta pasipinigauti, arba po "išrastom
problemom" buvo tempiamas laikas bandant ištaisyti tai ko nepavyko
iškart teisingai padaryti, arba tiesiog trūko kompetencijos. Pirmą kartą
atsiėmus teko iškart teko varyti atgal nes automobilis geso įjungus
laisvą pavarą ir šiaip "guminis" buvo. Po poros dienų atsiėmus jau lyg
ir normaliai važiavo. Bet daugiau pavažinėjus turiu įtarimų jog kažkas
su degimu negerai, nes ant LPG gęsti kartais pradėjo.
Klausiau ar gali pakeisti antifrizą, sako galim, kažkiek liks bet
dauguma pasikeis. Atsiimant paaiškėjo kad "kažkiek"=50%. Tik tada
paaiškino kad Panevėžy vienintelis T-taškas gali pilnai pakeisti, o čia
maždaug viskas normalu.
Dar ten smulkmenų tokių buvau pavardinęs, jų net nepažiūrėjo. Kadangi
viskas taip sunkiai ėjosi, tai nebebuvo jokio noro jiems apie tai priminti.
Dar nepatiko kad ten pas juos ilga "komunikavimo grandinė". Su meistru
išvis neteko šnekėti, priėmė ir priėmimo lapą berods serviso direktorė
surašė, o daugiausia bendrauti teko su serviso vadovu teko. Jis mane iš
pradžių "gydė" su "išrasta problema", na o galų gale prisipažino kad
smulkiau nieko nežino ir pasakė "kad savo meistrais pasitiki".
Žodžiu, norėjau kaip geriau, o išėjo kaip visada. Reiks matyt varyti
kažkur kitur kad pažiūrėtų degimą ir tas smulkmenas patikrintų, kurios
liko. Galvoju gal į Ektoną dabar varyti.

--
kaiser