Tema: Re: Volvo D5 136kW variklio asinimo sistema ir suodziu filtras - nusimato remontas
Autorius: Darius Styra
Data: 2013-01-07 19:10:57
   Taip - HU8xx muzikike puikiai groja, o bosavyko reiskias daugiau
neieskosiu jei jo nera.

   Del Four-C kaip tik meta sia klaida, amortizatoriai tikrinti ant stendo
ir jie geri, istorija turetu rodyt kad prancuzas juos keite 2011,
diagnostika pasake kad kazkas kazkur nekontaktuoja (ar tai sistema is
stabdziu signalo negauna) - neva reik tikrinti laidu, na sistema [pilnai
neveikia.
   Nenorejau kad but Four-C ir norejau halogenu su valytuvais, bet su
pasirinkimu sudetinga - bet is kitos puses nei vienas netrukdo.

   Siaip labai patiko diagnostika - kai i kiekviena masinos moduli atskirai
paziuret, parametrus pamatyt ir t.t.  Ydomu kaip ten viskas veikia auto
viduje (LIN an CAN ar dar koks) ir kaip tas prietaisais per kuri auto per
kompa pasijungia veikia - pamaciau ir as tokio uzsimaniau :)

"mYnDe"  parašė naujienų news:kcemv4$ivt$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane pati prasciausia audio sistema, ir tai visai neblogai skamba.
Pas tave boso nera, bent jau taip raso. Bet jei ant radijos uzrasyta HU-8xx
tai jau neblogai :)
Dar vienas blogis yra  -->>> Active chassis, FOUR-C <<<-- labai jau brangiai
remontuojasi :)