Tema: Re: Rekomenduokit kur isigyti padangas xc70
Autorius: TomS
Data: 2012-10-31 20:20:36
Taigi tu Blizzaku belenkiek modeliu yra tiek kieto tiek minksto misinio tiek
dygliuotu.  Naudojau Blizzak Nordic minkstas - nieko blogo negaliu pasakyt.
Dar nuo praeitos ziemos per vasara iki dabar bandau sudrozt kieto misinio
Blizzak LM25 (taip ir nepavyko). Miesto salygom geros sakyciau, trasoj
neblogai elgias.

"Zydrunas"  parašė naujienų news:k6r5up$27s$1@trimpas.omnitel.net...

Naudoju Blizzakus jau dvi žiemas ant XC90, nusiskundimų neturiu. Tik nežinau
ar tas pats modelis.